Poznajmy się
Ogłoszenia matrymonialne

Dodaj ogłoszenie

Najczęœciej wyszukiwane ogłoszenia w serwisie


Stały zwiazek


Kliknij aby powiększyć obrazek.

Szukam cieplutkiiej i czułej kobiety do stałego zwiazku , ktorej mozna zaufac.Jestem wysportowanym facetem , bez nałogow i zobowiazań.Mieszkam sam.
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Daj sie poznac


Witam czy odezwie sie do mnie jakas kobieta z Małopolski Wadowice okolice wiecej o mnie w sms zapraszam odpisze na kazda sieć
Dział: Przyjaźń : Ogłoszenie matrymonialne

SZUKAM FACETA PILNE


Kliknij aby powiększyć obrazek.

Masz ochotę na seks bez zobowiązań? Dołącz już dzisiaj do największe społeczności ludzi spotykających się na seks bez zobowiązań www.bezzobowiazan.eu i rozpocznij swoją seks przygodę!

Dział: Przyjaźń : Ogłoszenie matrymonialne

Stały zwiazek


Kliknij aby powiększyć obrazek.

Jestem wartosciowym facetem w srednim wieku .Szukam czułej i cieplutkiej kobiety do stałego zwiazku ktorej mozna zaufac..Pracuje , mieszkam sam i nie mam nałogow.Jerstem wysportowanym męzczyzna.
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Nie szukam przygód tylko kobiety do stałego związku


Nie szukam przygód tylko stałego związku, Zależy mi na kobiecie,która mieszka w okolicach Koszalina lub w Koszalinie.Mile widziane dziecko lub dzieci.Swoich nie posiadam . Jestem po rozwodzie .Piękno ,bogactwo jest w sercu człowieka, a nie na koncie.I w urodzie, o takich zasadach szukam kobiety na wspólną drogę życia.. Proszę aby nie pisały Panie po studiach ,oraz innych wyznań po za katolicyzmem .Jestem tolerancyjny z dużym poczuciem humoru.Tzw.bratnia dusza .Tylko tereny koszalińskie mnie interesują.Mam nadzieję że tu znajdę swoje szczęście i miłość.
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Obpymista


Kliknij aby powiększyć obrazek.

Jestem wartosciowym czułym mezczyzna ktory powaznie mysli o życiu we dwoje..Pracuje nie mam nałgow i mieszkam sam., wysportowany w srednim wieku..Marek
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

SZUKAM DZIEWCZYNY DO ZWIĄZKU NA CAŁE ŻYCIE:-)


Kliknij aby powiększyć obrazek.

Hej jestem Andrzej 33 lat kawaler bez dzieci 180cm 70kg szukam DZIEWCZYNY DO ZWIĄZKU NA CAŁE życie wysokiej i szczuplej może mieć dziecko chcesz byc kochana i szanowana to napisz warto:-)
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Szukam Żony


Kawaler lat 35 mieszkający na wsi w woj. Pomorskim z własnym Gospodarstwem Rolnym pozna Dziewczynę do związku może być z dzieckiem bo bardzo lubię dzieci interesuje mnie tylko stały związek proszę o przemyślane odpowiedzi
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

poznam sympatyczną kobietę


Mam na imię Łukasz mam 25 lat od dłuższego czasu jestem sam chciałbym tą droga poznać sympatyczną kobietę na początek zapraszam do kontaktu sms napisz mam nadzieję że znajdziemy wspólny język
Dział: Przyjaźń : Ogłoszenie matrymonialne

poznam


poznam pana stanu wolnego starszego ia 60 lat moge wyiechac nie palacy
Dział: Zagranica : Ogłoszenie matrymonialne

poznam


poznam pana do 60 lat mily nie palacy moze byc ze wsi lub miasto z zagranicy
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

poznam kobiete chelm


poznam szczera kobiete do 38 lat chelm hrubieszow ok
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Poznam:)


Mam 25 lat chętnie poznam jakąś dziewczynę z malopolski:)
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

poszukuję dziewczyny do związku na całe zycie


Kliknij aby powiększyć obrazek.

POSZUKUJĘ DZIEWCZYNY DO ZWIĄZKU NA CAŁE ZYCIE OD LAT 18 DO LAT 36 TO JEST NUMER TELEFONU 783 740 548 PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY TOMASZ
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Szukam mezczyzny po 40-tce


Poznam uczciwego, wolnego czlowieka, bez problemow finansowych, ktory zechcialby pomoc mi w remoncie mojego malego mieszkania w blokach, aby stworzyc tu warunki dla mojego malego synka. Moglby zamieszkac z nami i miec rodzine albo na powaznie sie zaprzyjaznic- wszystko to mozna uzgodnic. Jestem samotna mama w podobnym wieku, z Lodzi. Prosze o kontakt wylacznie telefoniczny osoby powazne, z wyksztalceniem minimum srednim.
Dział: Przyjaźń : Ogłoszenie matrymonialne

Poznam mężczyznę


Kliknij aby powiększyć obrazek.

Poznam mężczyznę, miłego i kulturalnego, mam 19 lat, moj email: renata.seks[<@>]gmail.com
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Szukam dziewczyny na stałe


Witam, mam na imię Marcin mam 32 lata. Stanu wolnego, pracujący, z zasadami. Chętnie poznam dziewczynę do stałego związku odpowiedzialną, szczerą, wierną, lojalną, wyrozumiałą w wieku 30-35 tylko z Powiatu Będzińskiego (śląskie). Nie toleruję chamstwa i obłudy. Jeśli wiesz czego chcesz napisz 730-780-364. Tylko wiadomości sms.
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

poznam


Czesc wszystkim poznam kobiete do zwiosku i do wspulnego zycia i rodziny Ja kawaler bez naloguw mieszkam na wiosce
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

poszukuję dziewczyny do związku na całe zycie


Kliknij aby powiększyć obrazek.

POSZUKUJĘ DZIEWCZYNY DO ZWIĄZKU NA CAŁE ZYCIE OD LAT 18 DO LAT 37 JA NIE SZUKAM PRZYGUT TYLKO MIŁOSCI TO JEST NUMER TELEFONU 783 740 548 PROSZĘ O KONTAK TELEFONICZNY TOMASZ
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Szukam Przyjaciela


Kliknij aby powiększyć obrazek.

Witam jestem Teresa z Opolszczyzny mam 50 lat. Poznam pana uczciwego (może być zamieszkały za granicą) z którym chciałabym spędzić miłe chwile.
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Szukam kobiety na stałe


Witam, mam na imię Marcin mam 32 lata. Stanu wolnego, pracujący, z zasadami. Chętnie poznam dziewczynę do stałego związku odpowiedzialną, szczerą, wierną, lojalną w wieku 30-35 tylko z Powiatu Będzińskiego (śląskie). 730-780-364. Tylko wiadomosci sms.
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Szukam miłości.


Chetnie poznam dziewczynę do stałego związku mam na Imię Łukasz lat 28 jestem z Włocławka.jestem bez nałogów .spokojnym chlopakiem raczej uczuciowym.nie skąpy.Szukam dziewczyny z Włocławka może być z okolic Lubrańca lat 22-30.pozdrawiam.prosze o smsy jak jest możliwość napisać do mnie jakaś dziewczyna napisze do mnie tez bez nałogów żeby była spokojna uczuciowa nie skąpa.
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Szukam kobiety na stałe


Chociaż w życiu nie wszystko jest tak jak chcemy, to trzeba wierzyć ze się uda mimo przeciwności losu. Mam 32 lata, okolice Będzina, bez dzieci, bez zobowiązań. Chętnie poznam dziewczynę odpowiedzialną, szczerą, wierną, lojalną w wieku 30-35 z bliskich okolic Bedzina. Wiara ma ogromne znaczenie. Cel wiadomy. 730-780-364. NIE ODPOWIADAM NA STRZAŁKI I SYGNAŁY! Tylko wiadomosci sms.
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Poznam kobiete do stalego zwiazku


Witam,mam na imie Piotr pochodze z Gdanska ale nie mieszkam w Polsce mieszkam w Niemczech poznam do stalego zwiazku Kobiete do 42 lat moze miec 1 dziedzko,nie sposoruje w zadnym wypadku aby byla normalna szczupla kobieca moze byc blandynka ,brunetka tylko powazne oferty moze byc z calej Polski.
Dział: Szukam miłości : Ogłoszenie matrymonialne

Para pozna Panią !!!


Dojrzała para ona 47 i on 42 lata.
Poszukują panią w celu stałej przyjazni.
Czekamy na poważne i zdecydowane odpowiedzi od pań.
Rejon Konin tel 669373675
Dział: Przyjaźń : Ogłoszenie matrymonialne